We bieden zowel consulten in de praktijk als online consulten aan voor wie dit wil! Vraag gerust meer info aan uw psycholoog of therapeut.

Yoga


LIVE & ZOOM

> op maandag of woensdag: reeks van 8 lessen om 20u.
> op zondag: reeks van 6lessen om 10u.

De maandag- en woensdagles is een dynamische les.
Elke les bouwen we via een flow op naar een peakpose. We gebruiken flows om het lichaam op te warmen en werken via uitgeselecteerde yogahoudingen toe naar de peakpose. Deze les is geschikt voor mensen met yoga ervaring of mensen die via andere sport basisconditie hebben opgebouwd.

De zondagles is een zachtere les.
We starten elke les met de Backmitra. Backmitra wat? Ken je dit tool nog niet? Via oefeningen op de Backmitra creëren we soepelheid in de rugspieren. You will love it! In deze les maken we lichaam en geest rustig klaar voor de nieuwe week. Deze les is eveneens geschikt voor mensen die graag willen kennis maken met yoga.

Inschrijvingen voor beide lessen zijn beperkt!
Slechts 7 plaatsen beschikbaar.

Zoom je liever mee van thuis uit?
Synchroon met de live les, bieden we ook live zoomles aan. Deze les wordt eveneens opgenomen, dus kan je er eens niet bij zijn, dan bezorg ik je op vraag graag een opname. Ook als je eens een live les mist, kan ik je op vraag de opname bezorgen.

maandag of woensdag:  yogaflow 8 lessen ( €105 / reeks)

- start maandag 25 april om 20u

- start woensdag 27 april om 20u

zondag reeks van 6 lessen ( €80 + 1 gratis opname)

- start op zondag 1 mei om 10u

Locatie: Think Outside Veldstraat 55 - Gavere

inschrijven via: joke@thinkoutside.be. 0pgelet! We houden van een persoonlijke begeleiding waardoor we in kleine groepjes van 7 deelnemers werken. Wanneer de groep volzet is bestaat er ook de optie om een tweede groep op te starten. 



Hatha - inspired yoga + BackMitra

Voor wie?

Deze vorm van yoga is toegankelijk voor iedereen: zowel voor absolute beginners als voor gevorderden. Zin om te bewegen en tegelijk ruimte te maken voor ontspanning? Dan ben je hier op de juiste plaats !

Asana's

Door de houdingen stretchen en strekken we onze spieren. De asana's (houdingen) die we uitoefenen hebben een positieve invloed op je uithoudingsvermogen, je lenigheid, je gevoel voor evenwicht en vitaliteit. Je traint daarbij ook aandacht en alertheid doordat je je telkens weer concentreert op de juiste beweging en het aannemen van de houdingen. De houdingen kunnen statisch of dynamisch (flow) zijn. In elke pose wordt aandacht besteed aan een correcte alignement (uitlijning van de wervelkolom).

BackMitra® wat?

De BackMitra® heeft bewezen een grote hulp te zijn om rugpijn, schouderpijn en nekpijn te voorkomen en verlichten. Door de BackMitra® te gebruiken oefen je druk uit op plaatsen van de wervelkolom waar er door stress, gespannen spieren of gewoontehoudingen een kromming is. Door dit regelmatig te doen zullen de wervels naar een nieuwe -beter uitgelijnde- positie bewegen en krijgen onderliggende spiergroepen de kans te ontspannen. Na enige tijd blijft de wervelkolom steeds langer in de nieuwe positie en keert je rug naar zijn natuurlijke gezonde toestand terug. Regelmatig zullen we de les starten met enkele oefeningen op de BackMitra®.

Ontspanning

We eindigen elke les met heerlijke ontspanning.




info@thinkoutside.be