We bieden zowel consulten in de praktijk als online consulten aan voor wie dit wil! Vraag gerust meer info aan uw psycholoog of therapeut.

Yoga


Dag mooie mens,

Wat zegt een uur per week enkel en alleen voor jezelf je?

Rust brengen in je geest/je monkeymind en terug connectie maken met je lijf.

Ons lichaam snakt na een warme zomer naar een yogaopfrissing. De ledematen vragen om een stretch en willen terug versoepelen (want dat vergeten we soms al eens tijdens een zomer). Of misschien heb je wel meer de behoefte om de spieren aan te sterken?

Voor elk wat wils tijdens een yogales: metime, rust, stretchen en versterken, relaxatie....

Vanaf september starten we terug met een reeks van 7 lessen.

DYNAMIC FLOW op woensdag (groep 1 om 19u30 - groep 2 om 20u45) - START 7 SEPT

ZACHTE YOGA op zondag (10u, met uitzondering van 1 avondles) - START 11 SEPT

Ik werk met kleine groepen, dus er is slechts een beperkt aantal plaatsen per groep. Doe je graag mee?

PS: Twijfel je nog? Doe dan zeker mee :-)

PPS: Volg je ons ook op social media? Deel gerust bij vrienden/kennissen/familie/collega's :-)

https://www.instagram.com/coaching_yoga_joke/

- Locatie Think Outside (Gavere). 

- Nodig? Enkel jezelf en comfortabele kledij

- Inschrijven en/of info via joke@thinkoutside.be OF 0497/806869 

-  Maak het bedrag voor de volledige reeks (91 euro) over op BE 3631 8669 7859 (vermeld naam+ dag + uur).



Hatha - inspired yoga + BackMitra

Voor wie?

Deze vorm van yoga is toegankelijk voor iedereen: zowel voor absolute beginners als voor gevorderden. Zin om te bewegen en tegelijk ruimte te maken voor ontspanning? Dan ben je hier op de juiste plaats !

Asana's

Door de houdingen stretchen en strekken we onze spieren. De asana's (houdingen) die we uitoefenen hebben een positieve invloed op je uithoudingsvermogen, je lenigheid, je gevoel voor evenwicht en vitaliteit. Je traint daarbij ook aandacht en alertheid doordat je je telkens weer concentreert op de juiste beweging en het aannemen van de houdingen. De houdingen kunnen statisch of dynamisch (flow) zijn. In elke pose wordt aandacht besteed aan een correcte alignement (uitlijning van de wervelkolom).

BackMitra® wat?

De BackMitra® heeft bewezen een grote hulp te zijn om rugpijn, schouderpijn en nekpijn te voorkomen en verlichten. Door de BackMitra® te gebruiken oefen je druk uit op plaatsen van de wervelkolom waar er door stress, gespannen spieren of gewoontehoudingen een kromming is. Door dit regelmatig te doen zullen de wervels naar een nieuwe -beter uitgelijnde- positie bewegen en krijgen onderliggende spiergroepen de kans te ontspannen. Na enige tijd blijft de wervelkolom steeds langer in de nieuwe positie en keert je rug naar zijn natuurlijke gezonde toestand terug. Regelmatig zullen we de les starten met enkele oefeningen op de BackMitra®.

Ontspanning

We eindigen elke les met heerlijke ontspanning.




info@thinkoutside.be